profile w Audigy 2

Autor: kyle <darek_kr_at_op.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 22:34:06 MET DST

witam,

nie zna ktos moze jakiegos programiku pod Win XP, ktory dawal by mozliwosc
tworzenia 'profili' z ustawieniami dla tej karty? chodzi mi dokladnie o
zdefiniowanie 3 profili:

1) volume na full, wyjscie na 2 glosniki - do sluchania muzy na zewnetrznym
wzmacniaczu
2) volume na full, wyjscie na 4 glosniki - ogladanie filmow
3) volume na 1/3, wyjscie na sluchawki

fajnie by bylo gdyby programik taki uruchamial sie po starcie systemu i mial
ikonke w trayu. jakos nie udalo mi sie znalezc czegos takiego na plytce
dostarczanej wraz z karta :-(

pozdr.
Darek