Re: 50 i gaśnie...

Autor: Dariusz <darekzal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 21:16:44 MET DST

p4lacz <p4lacz@programuj.com> napisał(a):

> Witam wszystkich!
>
> Opis problemu:
> W momencie gdy temperatura procesora zbliża się w okolice 50 stopni komputer si
> ę wyłącza.
> Procesor ma wiatrak w wersji BOX a w BIOS-ie wyłączyłem już funkcje: CPU Warnin
> g Temperatur.
> Jednakże gdy procesor rozgrzeje się do 50-tki to komputer się wyłącza... Jest t
> o o tyle uciążliwe, że aby spokojnie pracować muszę mieć dosyć sporo przykręcon
> y procesor. Obecnie pracuje on średnio z prędkością 900-1100 MHz, ale momentami
> [...]

  Zeskrob ten syf z radiatora ( radiator zdejmuj na ciepło )i posmaruj cieńko
pastą termoprzewodzącą. Poza tym zadbaj o dobrą wentylację w obudowie, dołóż
dodatkowy wiatrak wyciągający gorące powietrze znad procesora ( może masz małą
obudowę z pionowy zasilaczem ? ), dzieje się tak przy otwartej obudowie ?
   Pzdr
  Dariusz
 p.s. czy musisz pisać tak panoramicznie:)