Re: k7t266 pro2 martwa (?)

Autor: Nutria <ROT13_xnzvyb23_at_gyra.cy_ROT13>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 15:11:16 MET DST

wrzech<wrzech@ooooooo2.pl> oskarzony (a) napisał(a) na daną grupe o
porade w news:cgb0uc$3av$1@nemesis.news.tpi.pl
> Po 'czyszczeniu' pedzlem zwyklym szkolnym plyty glownej z syfu

Kolega mój też tak zrobił

> odpalil sie ale tylko czarny ekran, zadnych swistow dysku, pipania etc.
> Po paru minutach spalil sie procesor na tej plycie (athlon 1600).

To samo u niego

Morał z tego taki że płyte możesz wyrzucić do kosza i proca i modł się
żeby ci grafika działała i dysk oraz napędy bo jemu to nie działa. Teraz
ma nauczkę że jak się czegoś nie wie to się pyta kolegów. bo w komputerach
to jest on total lamer.

Życze udanych zakupów

--
Nagłówek zrotowany nikt nie wie czym go odrotować tylko ja wiem !
Virtualdj 2.01 or TEchno Music Maker 2003 Powodzenia