Pytakno o plyte, procek i te FSB :/

Autor: Andry <andry3_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 18:35:07 MET DST

Witam
Ostatnio nie interesowalem sie za bardzo sprzetem, przez prawie rok i mam
pytanie. Szukając płyt nie znalazłem nigdzie opisów pod jakie maksymalnie
procesory one są (chodzi mi o p4/celerony). Kiedys zawsze to było,
przynajmniej przy AMD. Teraz wszędzie widzę FSB 400, 533 i 800. To samo jest
z procesorami.

A moje pytanko to: Czy procesor celeron 2,4GHz 400FSB pojdzie na kazdej
płycie (o fsb 400,533) biorąc pod uwagę że ta płyta nie jest przystosowana
do FSB 800???

Z góry wielkie dzięki,
bo mam problemik i nie wiem gdzie szukac przyczyny

Pozdrawiam