Re: Wymiana dysku w ploterze HP DJ 800ps

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 15:09:26 MET DST

nom wrote:

> bo wlasnie nie "widzi" modulu. Nie wiem w jakim formacie jest plik
> obrazu, czy moze ktos ma jakies sugestie?

no to sprawdz w jakim formacie jest ten plik;
najlepiej wrzuc dysk do kompa stacjonarnego,
odpal knoppixa i sproboj:
1) file plik
2) mount -o loop plik /gdzie
bardzo mozliwe, ze jadro bedzie obslugiwac ten format;
jezeli jednak nie - to pierwsze polecenie pokaze Ci, jaki
to format /o ile file go zna/ i byc moze sobie dalej
poradzisz, a jak nie to poszukaj modulu do obslugi tego
rodzaju obrazu pod linuxem i zamontuj nastepnie obraz/;

adas;