Re: dysk sata

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 15:03:13 MET DST

> a jak ktos niema stacji dyskow 3,5 ``???
To ja wkreca na czas instalacji a wczesniej kopiuje sterwoniki z plyty na
dyskietke, uprzedam nastepne pytanie jak nie ma dyskietki to kupuje w
sklepie :) a i tak ma masze szczescia ze nie jest wymagane 5.25 cala 360 kb
:) bo po ten sprzet to do muzeum he he hoc mam jescze gdzies taka stacje
panasonica ale gdzie teraz dyskieti do tego :)

pozdrawiam
Buniek