Do uzytkownikow Asus-ow z Q-FAN pod PIV...

Autor: Rojbert <usenetuser_wytnij_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 14:55:01 MET DST

Witam
Mam pytanko do uzytkownikow plyt Asusa z serii P4x800. Jak sie sprawuje
system Q-Fan, czy potrafi skutecznie wyciszyc box-owy wentylator od np.
PIV 3.0GHz?
  Pytam, bo u sasiada na plycie A7V333+Athlon1.7 system ten raczej nie
dziala(!), przynajmniej cooler zasuwa caly czas na ~5K rpm i ani drgnie
po ustawieniu wspomnianej opcji w biosie i nie ma tu znaczenia temp. procka.
  Ale sasiadowi halas nie przeszkadza, a mnie tak. Teraz mam wyciszonego
kompa i dlatego chcialbym by nowy rowniez byl w miare cichy.

Pozdrawiam,
Rojbert