Re: troche OT - papier samoprzylepny

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 14:54:04 MET DST

"adam" <adabi@poczta.onet.pl> wrote in news:cgcbkv$4pq$1@news.onet.pl:

> Mam dosc spora kolekcje plyt z MP3 i chcialem je ladnie poopisywac
> poprzez naklejenie wydrukowanych etykietek (na CD!!).

Zauważ że obecnie sprzedawane firmowe płyty CD-ROM nigdy nie są oklejane...
Spowodowane jest to duzym ryzykiem zniszczenia napędu przez oklejoną
płytkę. Kiedyś, gdy napędy osiągały prędkości 2x lub 4x to naklejka nie
miała większego znaczenia. Przy dzisiejszych prędkościach CD-ROMów odradzam
naklejanie czegokolwiek, ponieważ jak krzywo nakleisz to podczas szybkich
obrotów powstaną drgania, które jak już wspomniałem mogą zniszczyć napęd.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,