Obraz na TV bez tv-out - coś nie tak!

Autor: jac <med_brodnica_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 14:34:19 MET DST

Witam szanownych Grupowiczów!
Kupiłem niedawno przewód, który umożliwia oglądanie obrazu z kompa na
telewizorze, chodzi tu głównie o filmy. Z jednej strony to końcówka jak przy
monitorze CRT, a z drugiej EURO. Zainstalowałem odpowiednie oprogramowanie
(czytaj Power Strip'a - może jest jakieś inne?), jednak nie do końca udało
mi się uzyskać zadowalający obraz, coś tam jest tylko skacze strasznie i nie
da się nic oglądać. Czy inne sterowniki od grafiki mogą pomóc? Mam grafę
Elsa Erazor III LT - 32MB, na układzie TNT2. Próbowałem już na kilku
systemach.
Za wszelkie uwagi serdeczne "Bóg zapłać".
Pozdrawiam!