MBM5 i SpeedFan

Autor: iTuiTu <ituituWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 14:21:39 MET DST

witam, monitoring swojego kompa (wentylatory, temperatury i napięcia)
opieram teraz na AsusProbe - bo i płyta to Asus A7V133 (procesor Athlon
1000mhz thunderbird).

Jednak nie zbiera on danych o temperaturze HDD ani karty graficznej.

Wylądowałem więc wstępnie na MBM5 i w tle oglądam SpeedFan'a. Pierwszy poza
fatalnym interface'm w pozwala mi zbierać info dot. temperatury HDD ale
karty grafiki już nie (Leadtek WinFast A310 - gf5600). A taki parametr
podobnie jak temperatura otocznia - sterownik nVidii mi pokazuje.

Czy jest szansa podłączyć czujniki karty graficznej w MBM5? Co więcej mam w
MBM jakiś czujnik CUSL2 - co to?

Co do SpeedFan'a to pisze na jego stronie, że jest kompatybilny z MBM5 - o
co chodzi. On niby ma możliwość monitorowania temperatury nvidii i nawet
SMARTa czyta. ale ja chcę koniecznie jeden program i z dobrym dziennikiem.

AsusPROBE - slicznie robi dziennik graficznie i na bieżąco też ma 'szybkie'
wykresy i bardzo mi tego brak - łatwiej się rozeznać co względem czego
rośnie/spada i nie trzeba do tego też excela... :|

zresztą ilość ustawień MBM5 jest olbrzymia... i to już inna bajka.

--
iTuiTu