CPU : Arctic Cooling 4 PRO M - czy - PRO TC ?

Autor: Radoslaw Rawinski <garrettt_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 12:22:17 MET DST

Hej!
Mam pytanie(a:) do osob posiadajacych coolery jak w subj.:
Zamierzam zalozyc jeden z nich (Arctic Cooling 4 PRO TC lub Arctic Cooling 4
PRO M) na Prescott'a 3.0 (Abit IC7). Przede wszystkim zalezy mi na jak
najwiekszej ciszy (taniej ciszy, aby byc dokladym:)

Czy ktos z Was uzywa moze jednego z tych coolerkow do chlodzenia podobnego
procesora? Jakie sa Wasze odczucia? Czy lepiej kupic wersje TC (automatyczna
regulacja obrotow - wygodnie?) czy M (reczna regulacja - ciszej?)?
Pytam, poniewaz boxowy cooler Intel'a do tego procka mial automatyczna
regulacje i przy najmniejszym obciazeniu proca (moim zdaniem, calkiem
niepotrzebnie) wyl na maksymalnych obrotach tak, ze slychac go bylo nawet
podczas np. grania...

Czy przy Prescott'cie 3.0 wersja TC smiga bez przerwy na maksymalnych
obrotach, podobnie jak jest w przypadku boxowego coolera do tego procka?
(wyl tak, ze wrocilem do zwyklego coolera, dostarczonego razem z Northwoodem
2.6 i radzi sobie niezle, choc tez do cichych nie nalezy, ale radzi sobie
wysmienicie...)

ps. Sprawa dosc pilna - dzis chce jechac po cooler, zanim mnie szlag trafi
przez to wycie... :)
Pozdrawiam wszystkich i z gory dzieki za odp.
RR