Re: porownanie MAXTORów

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 12:30:10 MET DST

Saiko Kila napisał:

> Możesz podać dokładne oznaczenie (seria) tego Diamondmaxa?

Nie chciałem przeszkadzać ludziom w pracy, więc spisałem dane
tylko z tego, którego użytkuję sam. Oto one:
Maxtor DiamondMax Plus 9 80 GB
SN: Y30C7ENE

Dysk ma nieco ponad rok i już złapał kilkadziesiąt KB badów. Ten
egzemplarz nigdy nie był noszony, zawsze chłodził go dodatkowy
wentyl. Pozostałe egzemplarze kupione były w tym samym okresie,
więc pewnie seria jest ta sama. Jak wspomniałem, co drugi z nich
już się sypie. Mam też kilkanaście dysków z serii D740X
zakupionych średnio 2-3 lata temu. Z tymi też jest tragedia.
Ośmieliłbym się stwierdzić, że ciężko wśród nich znaleźć taki
dysk, który się nie sypie po ok. roku pracy. Jak pomyślę, że
kiedyś była to dla mnie firma nr 1, to mnie krew zalewa.

--
                        Pozdrawiam, Sniper