Re: Problematyczny IBM Deskstar 30GB

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 12:01:45 MET DST

> a ustawienie PIO4 -> UDMA w panelu sterowania
> ustaw na nim na sile UDMA - pojdzie i da zamierzony efekt

Mam winde XP. Wchodze w panelu sterowania w menager urzadzen-->biore
kontrolery IDE->kontroler glowny-->i tam mam 3 okienka. Pierwsze nieaktywne
(automatyczne wykrywanie),drugie to UDMA jesli dostepne. a w trzecim oknie
jest Mozliwosc wyboru trybu przez uzytkownika, jednak mozna wybrac TYLKo
tryb PIO4.

Ale lepszy motyw. Wchodze w m.urzadzen w narzedzia systemowe ( na samym
dole) i wybieram kontroler DMA.Wyskakuje mi ze nie ma dla niego sterownika
zainstalowanego. Wkladam zatem plyte cd ze sterami SOlteka (all in 1 driver)
i robie aktualizacje sterownika.Winda nie znajduje nic niestety.
I co teraz ??????????