madmax wrote:
> Witam,
>
> Kupilem niedawno (w czwartek) acera travelmate 8003 okazalo sie ze ma 1
> badpixela i ryse na matrycy. Orientuje sie ktos czy mi to uwzglednia
> przy gwarancji ? ewentualnie jakie sa koszty pozbycia sie takiej rysy bo
> badpixela moge zniesc.
oddaj do sklepu. Kupiłeś nowy, więc dlaczego masz mieć z jakąś usterką?
Tylko nie popełniaj tego błędu co ja: kiedyś miałem w nowo zakupionym
monitorze usterkę i zamiast oddawać do sklepu i wymienić na inny, to
skorzystałem z gwarancji producenta (bo cwany sklep mnie tak skierował).
To sklep odpowiada za jakoś towaru. Nawet chyba tak jest, że masz parę
dni na zwrócenie towaru bez podawania przyczyny - po prostu może
przestać Ci się ten model podobać.
Pozdrawiam i nie poddawaj się
-- WitiiaReceived on Mon Aug 23 12:00:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 23 Aug 2004 - 12:51:27 MET DST