Re: Notebook Acer i gwarancja

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co__trzeba_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 11:59:21 MET DST
Message-ID: <cgcf48$6t2$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

madmax wrote:
> Witam,
>
> Kupilem niedawno (w czwartek) acera travelmate 8003 okazalo sie ze ma 1
> badpixela i ryse na matrycy. Orientuje sie ktos czy mi to uwzglednia
> przy gwarancji ? ewentualnie jakie sa koszty pozbycia sie takiej rysy bo
> badpixela moge zniesc.

oddaj do sklepu. Kupiłeś nowy, więc dlaczego masz mieć z jakąś usterką?
Tylko nie popełniaj tego błędu co ja: kiedyś miałem w nowo zakupionym
monitorze usterkę i zamiast oddawać do sklepu i wymienić na inny, to
skorzystałem z gwarancji producenta (bo cwany sklep mnie tak skierował).
To sklep odpowiada za jakoś towaru. Nawet chyba tak jest, że masz parę
dni na zwrócenie towaru bez podawania przyczyny - po prostu może
przestać Ci się ten model podobać.

Pozdrawiam i nie poddawaj się

-- 
Witiia
Received on Mon Aug 23 12:00:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 23 Aug 2004 - 12:51:27 MET DST