Re: P³yty na nForce2

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 11:02:57 MET DST

> Te¿ spostrzeg³em - chyba pozostajê przy Asusie ;)

ehemm, nie zebym zniechecal, ale mam w domu konfiguracje powyzszy ASUS
deluxe plus Radeon 9600PRO i mam powazne problemy. od 4 dni probuje tak
poustawiac wszystko zeby mi ruszylo, ale ciagle cos wywala. dokladnie w
watku
Chipset NFORCE2
problem z Radeonem pod WIN2000

proponuje dokladnie potestowac najpierw w serwisie instalujac caly windows,
update-y i inne firewalle. mnie pani w sklepie zapewniala, ze wszystko jest
OK i nie bedzie problemow.. a sa.

pozdrawia
                    Muerte
       Guru samodoskonalenia
"Nie musisz byc dobry bez przerwy,
wystarczy ze bedziesz w najwazniejszych momentach."