Re: WiFi i miniPCI

Autor: Rafał Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 09:53:29 MET DST

Użytkownik "Bejo" <bejo@N05P4Mebrzozow.net> napisał w wiadomości
news:cgb8bq$mrf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Planuje zakup notebook'a w najblizszym czasie, problem w tym, ze w tej
> tematyce jestem raczej zielony... Dzis np. dowiedzialem sie ze istnieje
cos
> takiego jak miniPCI :) Zastanawiam sie czy kazdy notebook posiada takie
> zlacze? (a jesli tak to ile)

Niestety nie kazdy Musisz sprawdzic empirycznie Najczesciej jest dostepny
pod jakas klapka na spodzie notebooka
A jesli masz sieciowke i modem juz zainstalowana to najczesciej jest juz
wlasnie na miniPCI

> Przy okazji moze ktos sie orientuje czy takze kazdy notebook z miniPCI ma
> wbudowana antene do ktorej mozna podlaczyc karte WiFi (na miniPCI
> oczywiscie)?

Nie, nawet te ktore maja gniazdo przeznaczone na dodatkowa karte WiFi na
miniPCI nie zawsze maja
Tu tez najlepiej sprawdzic rozkrecajac go i zobaczyc czy sa przewody od
anteny przy tym gniezdzie (dwa cienkie kabelki, jeden z grubsza koncowka o
ile dobrze pamietam)

Rafal