Re: Z gramofonu na komputer - C.D.

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 08:48:54 MET DST

Dnia Mon, 23 Aug 2004 08:08:05 +0200, A_Zet <adek124@poczta.onet.pl>
napisał(a):

>IMHO n_i_e ma wyjscia magnetofonowego. Jest natomiast wejscie -
>zatem tu powinienes/mozesz wlaczyc w y j s c i e z karty a nie
>w e j s c i e na karte. Bo niby po co ma byc wyjscie
>magnetofonowe???

Troche naplotlem w tej burzy mozgow... :-))) Oczywiscie, gniazdo
magnetofonowe jest we/wy. Moze cos pomyliles z przewodami, choc
watpie skoro piszesz ze silny sygnal jest nagrywany na kompie. O ile
pamietam, jedna strrona tego okraglego gniazda to we oznaczona
nieparzyscie, zas druga strona oznaczona parzyscie to wy. Poszukaj
innego wyjscia w tym wzmacniaczu, moze ono bedzie mialo silniejszy
sygnal?

Przepraszam za zamieszanie. :-)

--
Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}