Zawieszanie się TYLKO przy filmach ?

Autor: Jacek Więckowski <ati128_at_tlen.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 07:44:15 MET DST

Witam grupę!

Mam taki problem - mój PC zaczął się kilkanaście dni temu wieszać (obraz
staje się zamrożony i nic nie odpowiada , zostaje przycisk reset).

Sprawdzałem pamięć Memtestem86 , calego PCta Primem95 i nic. Pozornie
wszystko super. Jednak włącze jakiś film to potrafi w różnych okresach
"stanąć". Róznie - po 3 min albo i po godzinie.

W grach 3D , co ma chyba najwieksze prawdopodbienstwo zwisu (przegrzanie
itp.) jest wszystko bez problemów.

Przeinstalowałem system (XP) , już wyglądało ze jest dobrze a tu ZNOWU
to samo ! :((

Może być to objaw uszkodzonej grafiki ??

Sprzęt : Asus P4PE , P4 2.4/533 , VGA Radeon Sapphire 9000 Pro , Audigy
,1 GB RAMu.
Zestaw mam gdzies od pól roku , zaczęły się te szopki kilka dni temu.

Pomózcie

JW