Re: Jaka karta telewizyjna ?

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 03:27:59 MET DST

no jestli chodzi o sygnal to musi byc naprawde dobry, sam mam na deluxie
sygnal z kablowki i nie jest dobrej jakosci wiec jesli na TV wyglda jako
tako wzglecnie to na tunerze niektore kanaly to joz porazka, ale ja nie
kupilem tunera po to by podziwiac obraz jak z dvd hehe tylko do wlaczenia
podczas czytania i przegladania www i zeby od tak byl wlaczony podczas
wiadomosci i nie musial zagracac pokoju joz kineskopem, do tego dochodzi
osczednosc pradu bo kom chodzi zawsze jak w domu jestem a zgrywanie i
czasowe nastawianie jest ok, co do innych programow do obslugi testowalem
Borga 2.11 pro ale nie widzialem roznicy w odbiorze pozatym latwo bylo
kompa zwiesic mialem tez jakas nowsza wersje ktora sie wogole nie chciala
odpalac, niedlugo jak znajde czas zaczen sprawdzac inne programy jak
narazie czekam az mi sygnal polepsza w kablowki chyba ze da sie to samemu
jakos zrobic moze ktos wie ??

--
|LAB;GG:1618104;labit<at>tlen.pl;WinXPpro;Neostrada640@D-link504|
|Epox 8rda+;AMDAthlonXP1700+@2200+256;DDR266SpecTec;Creaive GF2mx32ddr|