Re: Opnie o kombajnie

Autor: MKazim <mkazim_at_aster.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 23:10:41 MET DST

> Czy ma ktoś może doświadczenia z takimi urządzeniami ?

Tak, bardzo złe... jak widzę coś takiego to chcę uciekać.

> dodatkowo potrzebuje FAX. I zastanawiałem sie też czy moze są kombajny
> łaczące te trzy funkcje,

Tak są.

Smutna prawda, jest taka, ze rozwiązanie zintegrowane wychodzi taniej... nie
koniecznie lepiej.
wszystkie urządzenia w takim kombajnie są raczej słabe i nie można od nich
za wiele oczekiwać,
choć z pracą biurową poradzą sobie doskonale... o ile będą chciały działać.
We wszystkim, trzeb mieć umiar, więc chociaż fax można kupić osobno, niech
działa :)
i jeszcze kwestia intensywności użytkowania, żeby xerować papier raz w
tygodniu, to nie ma co kupować xero,... żeby ciągle xerować, nie ma co
płakać nad kombajnem.

Pozdrawiam MKazim
www.zssyponia.waw.pl