Re: Wszystko idzie z Rzeszy

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 21:33:41 MET DST

> A to że chcę kupić tanio komputer do nauki też jest dziwne?

nie dziwne :>
ale kupujący zawsze był w opozycji do sprzedającego jesli chodzi o sprawy
finansowe :>
jeden chce sprzedac drogo - drugi kupić tanio

to jest sprzeczność z jednej strony
ale logiczne dzialanie jesli popatrzysz na to jako dwie odrebne sprawy :>
proste :)
życzę Ci abyś w przyszłości został sprzedawcą .. czegokolwiek... i traf na
klienta takiego jakim teraz jesteś :)

zobaczymy co powiesz :) hihihihi