Re: Chipset NFORCE 2 i Radeon

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:24:05 MET DST

> Ja mam wciąż *ten sam* system Windows 2000 Prof PL od... sierpnia 2001
> roku.
> Ktoś jeszcze? ;-)

auc, zazdroszcze!
ale ja chociaz naprawde sporo mieszam, pracuje w grafice i gram czasem w cos
mialem niereinstalowanego win2k chyba 6 miesiecy! dla mnie to absolutny
rekord [winXP stalo 5 dni, dopoki sie nie wysypalo na amen].
a i tak reinstalacje robielm poniewaz calkowicie zmienilem sprzet.

Muerte