Re: Wszystko idzie z Rzeszy

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 16:59:31 MET DST

wob wrote:

> koszty transportu są prawie zerowe szczególnie, że większość tych
> komputerów sprowadzają mieszkańcy przygranicznych miejscowości jadąc
> przy okazji

Mialem na mysli nie usprawiedliwianie sprzedawcow cena transportu (tu sie
jak najbardziej zgadzam - ktos, kto sie tym zajmuje ma z pewnoscia
koncepcje na tani transport). Chodzilo mi natomiast o koszt transportu z
perspektywy klienta koncowego - tu jest on juz nieco wyzszy (albo - ze sie
wyraze inaczej: bardziej odczuwalny).

> ceny spadają ale coś za mało bo różnego rodzaju układy dużych
> monopolistów trzymają cenę

Bardzo byc moze, nie zaprzeczam. Fakt, ze dokladnie taki sprzet (nawet w
takiej samej obudowie) widzialem na gieldzie na Batorego jakis czas temu i
kosztowal mniej wiecej tyle samo

> własnie załatwiam sobie 2 kompy w tym jednego sprzedam od 1zł BCM i
> sprzedam bez problemu z zyskiem

Nie mam danych, zeby potwierdzic albo zaprzyczyc. Osobiscie na BCM bym sie
nie zdecydowal, bo nie wiem, jaki jest na to popyt (chociaz skoro
zamierzasz tak zrobic, to jestes tego wystarczajaco pewien, aby zaryzykowac
pienmiadze, wiec zapewne tak jest). Ale tez nie zajmuje sie zawodowo
handlem na allegro, wiec nie jestem ekspertem w tej materii.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam