Naiwne pytanie o LCD.

Autor: Marcin <kenny_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 14:02:57 MET DST

Czesc.
W pracy pracuje ( ;-) ) na LCD Iiyama ProLite E430B.
Monitor jest super, w grach zero smuzenia, swietnie sprawuje sie w
aplikacjach domowych.
Teraz planuje kupic monitor do domu i stoje przed dylematem, czy kupic taki
sam monitor jak mam w pracy czy moze dolozyc pare zlotych i kupic np. Sony
Doradzcie cos, bo mam wielki dylemat :-) Czy roznica w jakosci bedzie
zauwazalna? Warto wydawac wiecej kasy? Pozdrawiam.