Re: AsRock K7S8X - czy warto ?

Autor: Quick <jaceksta_at_NOSPAM.polbox.com>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 12:18:58 MET DST

Ja mam płytę na VIA wyprodukowaną przez VIA electronics i tak NIE mam. To
chodzi o gównianą płytę ECS. Swego czasu na grupie było wiele napisane o
płytach ECS. Co do AsRock-a to spotkałem się z tymi płytami kilka razy,
pierwsze modele z ubiegłego roku nie zachwyciły mnie, ale te nowe są dużo
lepsze. W sumie zależy co chesz na nich robic, nie są to demony szybkości
i z niektórymi kartami graficznymi potrafią robić problemy ale ogólnie są
udane.