Re: problem z Radeonem pod WIN2000

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 08:37:06 MET DST

> 1. Zasilacz
> 2. DirectX 9.0b
> 3. Sterowniki grafiki od producenta
> 3. http://forums.pcper.com/showthread.php?t=300939&highlight=ati+9600
> ==> wróć do BIOS-u 1006.

1 zasilacz mam Deer 400W, podobno dobry
2 DirectX 9.0 instalowalem. to moze byc roznica? to juz bylaby przesada!
3 sterowniki grafiki testowane i z plytki i zatwierdzone przez nvidie z netu
3 dzieki za ten namiar, do tego w googlu nie doszedlem. bardzo madre to
forum :)
   moj BIOS to 1011...
swoja droga to dzieki za takie upgrade-y. racje maja ci ktorzy twierdza, ze
ostatnim sensownym kompem byl
PC 486.... [ze o Amidze nie wspomne :)]

pozdrawia
walczacy Muerte