Re: Chipset NFORCE 2 i Radeon

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 08:10:48 MET DST

> Nic. To był (prawdopodobnie) efekt użycia tego Partition Killera ;-).

a wiec podsumowanie sytuacji:

zainstalowanie na kompie [Athlon 1GHz, EPOX 8KHA+ na VIA, SDRAM 256M]
systemu w kolejnosci:
1-system win2k
2-directx 9
3-VIA 4 in 1
4-Radeon
5 service pack 4
i dalsze poprawki
dalo pozadany efekt, czyli taki ze komp chodzi jak trzeba [a przynajmniej
chodzil wcoraj, bo to komp przyjaciolki]

zainstalowanie w identycznym ukladzie wszystkiego na moim kompie
[Athlon XP 2500+, ASUS A7N8X-E deluxe na nForce2, DDR dual mode]
dalo odpowiedni efekt, to znaczy:
sterowniki nforce nadal tak sobie w kratke wykrywaly dzwiek i nie wykrywaly,
ale po ilus tam restartach sie uspokoilo. po zainstalowaniu Radeona system
chodzil dobrze... przez jakas godzine a potem..
a potem znowu wrocil do normalnej dla siebie sytuacji, to znaczy "aplikacja
zostala nieprawidlowo zainicjowana" i wracanie w kolko do ekranu logowania.
fakt, ze podczas instalacji np firewalla wysypal sie i zrestartowal
spontanicznie.
moze to wina pamieci? ale dlaczego w takim razie chodzil ponad godzine
dobrze?

pozdrawia
Muerte
pelen wiary w producentow nowoczesnego sprzetu i oprogramowania.