Re: Modem dsl odblokowanie.

Autor: non\)Pascal <patryk_at_pascal.k7.plUSUN>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 02:15:25 MET DST

> urzadzenie do komputera, ktory jest podpiety do modemu;
> komputer sprawdza, czy modem dziala /np. pinguje go/,
> a jezeli nie dziala, to wykonuje reset;

wg. mnie zasada dzialania jest duzo prostsza - urzadzenie to sterowane przez
port lpt ma wbudowany prosty przekaznik, ktory po otrzymaniu sygnalu na
kilka sekund odlacza zasilanie z 220 v (moze ma jakas wtyczke) przez co
nastepuje reset obslugiwanego urzadzenia. Mozna sie pokusic o samodzielne
zmontowanie (koszt to kilkanascie zl).

Pozdrawiam.