Re: MONITOR - połączenie

Autor: Maciej Nowak <novaxim_at_poczta.fm>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 22:14:33 MET DST

Użytkownik Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2004082108360500@grush.one.pl...
da

> Przy marnym kablu -- nie. Przy dobrym kablu tak, ale taki
> sam efekt osiągniesz dla kabla D-Sub<>D-Sub dobrej jakości.
>
> BNC ma prawdziwy sens dopiero w momencie, gdy jest po obu
> końcach, gdyż wtedy cała długość kabla jest prawidłowo
> ekranowana i dopasowana elektrycznie.

> Przy wysokim paśmie (a więc wysoka rozdzielczość plus
> duża częstotliwość odświeżania).

Tak jak pisał jeden kolega na grupie, to muszę zaznaczyć, iż monitora nie
zmienię, bo to chyba najlepszy składnik mego zestawu (na razie lepszego nie
widziałem, a wiem na co patrzeć podczas testowania). Dlatego, będę na razie
próbował zmiany kabla, nawet jeśli mam stracić kilka zeta. Spróbuję jednak
kupić taki z BNC z jednej strony (może akurat trafię na coś extra, bo dziś
po opakowaniu i cenie trudno coś wywnioskować). Co do jakości wyświetlania,
to potwierdzam, że od kabla wiele zależy i nie tylko na tym - mam jeden
taki, co nie przekazuje informacji do karty o podłączonym monitorze (model,
dostępne parametry wyświetlania) i muszę na tym kablu stosować sterownik. Po
za tym, jest na nim gorszy obraz niż na innym, bo nie podejrzewam raczej, że
usytuowanie monitora o 0,5 metra dalej akurat by tyle i tak zmieniło.
Po zakupie kabla mogę jedynie pomyśleć o zmianie karty, ale to boląca dla
portfela sprawa, jeśli się lubi grać. :-(
Dziękuję za wszystkie (p)odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie, Maciej N.