MSI K7D - problem z bootowaniem

Autor: Jacek Salacki <jsalacki_at_poczta.tego-nie.ma.onet.i.tego.tez.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 21:06:27 MET DST

Mam od pewnego czasu płyte MSI K7D. I mam z nią problem:
zawiesza sie w trakcie POST - pokazuje info na temat karty graficznej i
na tym staje.
Z diod na płycie i manuala wynika, ze zatrzymuje sie w fazie
"Initializing Video Interface".
przetestowałem na dwóch kartach graficznych - zawsze jest to samo.
Parę miesiecy temu komputer z tą płyta jeszcze chodził bez problemów.
Ostatnio przelezał troche w szafie i miał wymiane zasilacza, karty
graficznej i pamieci.
Czy ma ktoś jakis pomysł co moze byc z tą płytą nie tak i jak to naprawic?
Czy ew. problemy z zasilaczem(przez chwile był podłączony uszkodzony
zasilacz) mogły spowodować taki efekt?

Jacek