Re: nowa plyta, nowy dysk

Autor: tobiasz <tobii8_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 20:15:39 MET DST

> A jak wygląda u Ciebie rozkład _zwykłych_ urządzeń ATA?
> Bo ja podejrzewam, że masz CD-ROM jako Slave bez Mastera.

Miałeś racje, treaz dysk działa i cd z windowsem sie botuje. Teraz dalszy
ciąg moich problemów z tym dyskiem. Jest to płyta ASRock K7S8Xe+ do ktorej
dostalem sterowniki na CD są tam oczywiscie dla dysków SATA lecz nie mam
pojęcia jak zrobic dyskietke z tych plików ktore się tam znajdują,
przedewszyskim nie widze takiego pliku jak ,,txtsetup.oem" . Szukałem w
internecie sterowniki do tego lecz znalazlem takie same jak mam. Wynika z
tego wszystkiego ze jestem ciemny i nie wiem jak zrobic tą dyskietke, może
Ty mi to powiesz?