Re: Komp włacza sie za 2-3 razem

Autor: ... <maestoso_at_pl.onet.poczta>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 17:14:47 MET DST

> O co chodzi i jak mogę sobie z tym poradzić, proszę o jakieś wskazówki.

miałem podobnie: płyta działała niecałe dwa lata z owym felerem, a ja przez
ten okres machnąłem ręką na niedogodność z włączaniem (próbowałem różnych
zasilaczy - lecz nie pomogło); ale po dwóch latach, komputer zaczął
pracować bardzo niestabilnie, temperatura sys stopniowo wzrastała (ponad 50
stopni), aż płytę szlag tafił; od spodu płyty, tam gdzie jest zgrupowanie
kondesatorów, widnieje ciemna plama od bardzo wysokiej temperatury
(kolokwialnie mówiąc, jest zjarana); kondesatory nie wyglądają na wzdęte,
ale zapewne od nich się zaczęło...

pozdrawiam