Re: Chipset NFORCE 2

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 16:33:03 MET DST

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
news:opsc2542j9bme84d@red

> Moim zdaniem kazdy Epox :)

Ja kupuję sprzęt DO PRACY, nie do zabawy, i nie mam ochoty wnikać, jaki
był powód kolejnego bluescreena. A oszczędności też mają swoje granice,
poniżej których kupujemy chłam, a nie markowe urządzenia.

P.S. Prawdę powiedziawszy ten wątek niespecjalnie mnie pociąga, dlatego
jeśli pozwolisz, pozostańmy przy swoich poglądach na "jakość" i "jakoś".

/odpowiadając zmień px na pl/