problem z Radeonem pod WIN2000

Autor: Muerte <muerte_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 16:24:02 MET DST

Witam
temat rozpoczalem w watku "Chipset NFORCE2". zakupilem sobie nowego
Radeona 9600 PRO. niestety, na 2 kompach z systemem win2k nie jestem w
stanie go uruchomic. sterowniki [sciagniete najnowsze oraz takie z plyty
instalacyjnej] instaluja sie spokojnie, ale po restarcie system glupieje.
albo nie da sie nic uruchomic [nawet otwierajac moj komputer wyskakuje
"blad aplikacji"] albo w ogole nie loguje sie do systemu, tylko w kolko
wraca do ekranu logowania. sprobowalem z innym Radeonem i dokladnie to
samo.
konfiguracja:
komp1: Athlon XP2200+, plyta EPOX KT400, win2k z SP4
komp2: Athlon XP2500+, plyta ASUS A7N8X-E deluxe nowka, win2k z SP4 swiezo
instalowany

moze to wina service packa? ale to bez sensu, bede chcial zainstalowac
nowe sterowniki i mi sie system wysypie?

pozostajacy w rozpaczy..
Muerte

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/