Re: zasilacz i grafa

Autor: lampa <lampa_at_list.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 13:28:35 MET DST

> bardzo cichy :)
>
> Nie napisales czy jestes maniakiem ciszy :)

Odkąd wsadziłem do tego zasilacza wentylator arctic a na procek
założyłem arctic super silent pro tc mam ciszę i co jakiś czas
sprawdzam tylko czy wentylatory na procku i zasilaczu działają.

Jak trzeba będzie to w tym zasilaczu też zmienię wentylatory na dwa
arctic i będzie OK. Zostanie jedynie wentylator na grafie jak ją
zmienię, bo obecnie na tym 9200 mam pasywne, więc jest cisza w
połączeni z dyskiem, który posiadam.