Re: Drukarki - Canon vs Epson

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 13:07:03 MET DST

Dnia 2004-08-21 09:58, Użytkownik ::: sebo ::: napisał:

> Witam, nadszedl czas wymiany drukary i przejrzeniu ofert sklepow i opinii
> userow na googlach decyzja prawie zapadla albo canon i560 lub i865 albo
> epson r200 lub r300, lecz niestety wszyscy pisza o tym jakie te urzadzenia
> maja zalety - a moje pytanko kierowane jest do uzytkownikow tych urzadzeni -
> bardzo prosze o informacje o wadach, mankamentach, etc ....

ja mam i560 i chyba jedynym mankamentem jaki do tej pory zauwazylem, to
ta drukarka potrzebuje bardzo stabilnego podloza, bo w druku EconoFast
(22ppm) potrafi nia niezle rzucac... rowniez dostepnosc tuszy serii 6
jest nieco gorsza niz serii 3...

poza tym uzywalem i550 w pracy, mam i560 i jestem bardzo zadowolony...

co do i865, to rozwaz czy dodatkowe funkcje, ktore ona oferuje sa ci
potrzebne...