Re: [modowanie] dysk nad zasilaczem;

Autor: Tadeusz Jerzy Korsak <tkorsak_at_polbox.com>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 12:22:03 MET DST

Użytkownik "adasiek" <debiliada@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:79a7.000004e6.4125b41a@newsgate.onet.pl...

> mam jednak watpliwosc: czy dysk pracujacy
> bezposrednio nad zasilaczem, nie jest
> narazony na promieniowanie EM, ktore mu
> zaszkodzi?? dodam, ze obudowa jest wykonana
> z blachy o grubosci puszki od piwa;

Wiele lat temu wykończyłem kilka dysków Caviar (tak, kilka pod rząd,
wymienianych na gwarancji) stawiając monitor na obudowie desktop,
bezpośrednio nad zamocowanym wewnątrz dyskiem. Nad dyskiem było 0,8 mm
blachy stalowej pokrywy obudowy.
Ani chybi przysłużył się impuls elektromagnetyczny z cewek
rozmagnesowywujących kineskop.

Pozdrowienia!
Tadeusz