Laptop: Dell czy Acer ?

Autor: ACNkb <krzysiob_at_tlen.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 12:10:37 MET DST

Witam,

Już od dawna przymierzam się do zakupu laptopa, który spełniał by moje
wymagania odnośnie danych technicznych, tj.:
- 512 Ram
- 15"
- IrDA
- grafika zewn. !

Szukając informacji na wielu stronach, do gustu przypadly mi dwa modele:
- Dell D600
- Acer Aspire 1356Lci

Szczerze mówiąc, dane techniczne Acera są bliższe moim wymaganiom.

Czy widoczna będzie różnica pomiędzy 14" a 15" matrycą ?
Jaka jest różnica w wydajności R9000 32MB a R9200 64MB ?
Który z systemów będzie bardziej stabilny, Acer na VIA czy Dell na Intel ?
Na co zwrócić uwagę i co Wy tak naprawdę byście mi polecili ?

Pozdrawiam,
ACNkb