problem z AverTV studio 303

Autor: .:Backtrim:. <backtrim_at_lycos.nl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 09:35:09 MET DST

płyta główna: EPOX 4PDA5+
ram: 512 TwinMos
procesor: P4 2.4 GHz 512/533
karta graf: RAD. 9600Pro
kartaTV: AverMedia 303 studio
os: Win XP Home SP1 + bieżące poprawki
inne: DX 9c, ati driver 4.8

Mam problem z kartą TV. Było super do momentu kiedy przestał się odpalać
program (załączony do karty) do oglądania TV. okazało się, że program
odpala się tylko raz na odpalenie systemu i jeśli go wyłączyłem i chciałem
ponownie odpalić to musiałem zrestartować system. wywaliłem te stery i
zainstalowałem ponownie. było to samo. Instalowałem różne wersje i bez
zmian.
odinstalowałem te drivery, program do oglądania, wyczyściłem system,
rejestr, przeinstalowałem grafikę, dx 9c - i teraz jest taka sytuacja że
nieważne jakie stery do tej karty TV zainstaluję to nie mogę zainstalować
lub odpalić różnych programów (wiele już próbowałem) do oglądania TV. Jedne
nie chcą sie zainstalować i wywalają komunikat o tym że nie może znaleźć
urządzenia lub go zainicjować - należy się upewnić czy sterownik jest
dobrze zainstalowany, inne programy sie zainstalują , ale po ich
uruchomieniu zię zamykają.

HELP!!