Re: Drukarki laserowe

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 09:03:20 MET DST

Karol wrote:

> Witam
> Przymierzam się do zakupu drukarki laserowej.
> Mam na "oku" używane Hp laser jet 5 lub 6, dokładnych oznaczeń nie
> pamiętam.
> Może ktoś coś podpowie na temat tych drukarek czy są to modele coś warte,
> czy jakiś szajs?

Przez kilka lat uzywalem 6L i bylem bardzo zadowolony. W domowym uzytku jest
nie do zdarcia - w tej chwili sluzy do drukowania faktur w firmie a w domu
uzywam HP 1000 i w ostatecznym rozrachunku musze przyznac, ze 6L ma nad nia
jedna bardzo istotna przewage: mozna w niej domowymi metodami uzupelniac
toner, wiec drukarka jest niemalze darmowa w eksploatacji (rekord to
trzykrotne napelnianie jednego wkladu; przy drukowaniu tekstu/tabel itp.
nie widac strat w jakosci, a pojemnik toneru na 2 naladowania kupowalem w
internecie ponizej 30 pln). HP 1000 ma co prawda wygodniejszy podajnik, ale
uzupelnianie toneru okazalo sie trudniejsze, przynajmniej dla mnie; po
uzupelnieniu byl on przez dluzszy czas raczej nie do uzytku (brudzil
papier; ostatecznie uzywalem tego wkladu do mniej oficjalnych papierkow do
uzytku domowego a do papierow 'na zewnatrz' musialem kupic nowy).
Reasumujac: 6L jest bardzo godne polecenia, tylko zwroc uwage, czy jest w
dobrym stanie. Moj egzemplarz ma w tej chwili kolo 5 lat i spisuje sie
swietnie (fakt - uzywany byl tylko w domu i do pisania faktur w malej
firmie).

--
This sentence is false.
Pozdrawiam