Re: sam wycisza !!!

Autor: von <antyspam_at_mydomain.com>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 23:52:57 MET DST

> Użytkownik "Piter" <piter1984@(wywal_ten_nawias)o2.pl> napisał w
wiadomości

> suwak opada

Hmmmm... to lepiej idź do krawca wszyć zamek nowy, bo nie wypada tak z
rozporkiem otwartym chodzić po ulicy.

A tak na serio to wygląda na to, że suwak się już zużył i nie jest w
stanie oprzeć się grawitacji. Jedyna rada to przełożyć pasek z menu
start na górę ekranu - wtedy wyślizgany pasek będzie dalej opadać na
dół, ale jako, że będzie do góry nogami to będzie się robić tylko
głośniej :)

pozdrawiam

--
von