Re: zasilacz i grafa

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 21:20:43 MET DST

> I czy duża jest różnica między AGP 8x a AGP 4x w Radku 9700

O ile wiem to roznice miedzy AGP 8x a AGP 4x sa prawie niewidoczne.

A co z tym idzie musze wymienić zasilacz na trochę
> lepszy i zastanawiam się czy ten wyżej wymieniony pociągnie taki
> zestaw.

Zdziwilbym sie jakby nie pociagnal.... A jaki zasilacz masz aktualnie?

Tak w ogole to mam pytanie do grupowiczow: czy jest mozliwosc sprawdzenia
poboru mocy za posrednictwem jakiegos programu czy raczej trzeba miec
specjalistyczny sprzet (wartosc nie musi byc super dokladna)?

Tomek