Re: adaptec czy acard

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 20:30:43 MET DST

Lopi napisał:

> Ktory kontroler kupic: Adaptec AAR1200a czy Acard AEC6880?

Ja bym wybrał Adapteca. Przede wszystkim to bardziej znana firma,
ceniona na całym świecie, sprzedająca tysiące kontrolerów. W razie
problemów łatwiej kogoś podpytać. A jeśli kupisz Acarda i będziesz
miał problem, to chyba tylko producent ci pomoże. Jeśli rozumiesz
"tajwańską odmianę jęz. angielskiego" może się z nimi dogadasz :)

Poza tym... Adaptec powstał w 1980 roku, Acard w 1996. Przynasz
chyba, że doświadczenie też ma jakieś znaczenie?

Wiem, że argumenty które podałem mogą się okazać głupie, ale w
praktyce często mają jednak bardzo istotne znacznie.

--
                        Pozdrawiam, Sniper