Problem z drukarką igłową

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 20:25:45 MET DST

W pracy używam drukarki igłowej do drukowania rachunków. To taka mała
drukarka, coś jak te do kas fiskalnych. Co jakiś czas coś się spiep... i
drukarka cały czas drukuje znaki zapytania. Kiedy trzeba wydrukować rachunek
zazwyczaj drukuje go poprawnie ale zaraz potem znowu lecą zapytajniki.
Pisałem do serwisu i napisali mi, że problem związany jest z tym, że
komputer i drukarka wysyłają i odbierają informacje z różnymi prędkościami.
Czy wie ktoś o co tu chodzi i jak to można skorygować?
Yaro