[BIG OT] Odczytywanie maili z innego dysku

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 17:45:09 MET DST

Witam, wczoraj kupilem sobie dysk i zainstalowalem na nim win98 se oraz
outlook express 6.0, tak samo jak na poprzednim dysku. Moje pytanie brzmi
nastepujaco, chcialbym odczytac maile ze starego dysku ( ktory jest juz
podlaczony jako drugi dysk ) na nowym ( ktory jest "systemowym" ). Czy
istnieja do tego jakies programy lub mozna jakos podmienic pliki w outlooku
? Chodzi mi o folder skrzynka odbiorcza - nie tworzylem zadnego dodatkowego
folderu do przechowywania maili. W ogole gdzie moge szukac tego pliku na
dysku ( mam na mysli skrzynke odbiorcza ) ? Sprawdzalem w program files w
katalogu outlooka ale tam nie widzialem nic odpowiadajacego.

ps. wyslalem tez na odpowiednia grupe ale tutaj frekwencja jest znacznie
wyzsza i licze ze mnie nie zabijecie :)
pozdrawiam