Re: Monitor nie włącza si

Autor: MaYa <wojtekm_at_poczta.fm>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 17:45:16 MET DST

Mialem identyczny problem z 8-letnia Belinea. Prz wlaczaniu poczatkowo
jakies trzaski, szumy, ktore mijaly - nie przejmowalem sie nimi. Az pewnego
dnia trzask byl wiekszy, i monitor sie nie chcial wlaczyc. Na szczescie, po
kilku godzinach wstal, i od tamtej pory jest caly czas wlaczony.
Najprawdopodobniej siada jakis z kabelkow przy wlaczniku/juz siadl. Nie
rozbieraj monitora - nie wolno.

wojtek