Re: Monitor nie włącza się

Autor: Piter <piter1984_at_(wywal_ten_nawias)o2.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 17:22:59 MET DST

> W "zaprzyjaźnionym" komputerze podczas jego włączania
> pojawił się dziwny dźwięk z monitora - jakby wyleciał bezpiecznik.
> Od tego momentu monitor nie włącza się - nie zapala się lampka
> przy włączniku, ekran jest czarny.

Jak ma siewłączyć jak wyleciał bezpiecznik, jak to rzeczywiscie on to wymień
i spórbuj ponownie jak nie on to ... wałek, nie mam pojęcia

> Monitor normalnie podłączony był do prądu przez komputer.
> Podłączenie go bezpośrednio do gniazdka niczego nie zmieniło.
>
> Czy to rzeczywiście może być bezpiecznik? Jak to sprawdzić?
> Gdzie kupić nowy bezpiecznik? Jak wymienić?

Jak nie ma na wierzchu, albo pod jakąś przykrywką to musisz rozkręcić
obudowe i poszukać go najprwadopodobniej gdzieś przy zasilaniu, powinien sie
normalnie wyciągać, później idziesz do sklepu i proszisz o taki sam.