Re: dobry wentyl?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 16:01:10 MET DST

Mateusz napisał:

> Chciałbym wyciszyć kompa, czy ten wentyl na procka bedzie dobry

Ja mam Arctic Copper Silent 2 na Athlonie 1800+. To jest model
stałoobrotowy i kręci z prędkością 2200 RPM utrzymując stały
poziom hałasu ok. 18 dB. Jak dla mnie ciuchutki, muszę wsadzić
głowę do obudowy, żeby go usłyszeć. Z testów które widziałem ma
raczej przeciętne zdolności chłodzenia, więc do mocnych procesorów
może być za słaby. U mnie, przy obecnych upałach utrzymuje temp.
50 st. C. Gdybym miał kupować jeszcze raz, chyba wybrałbym coś
innego, np. coś z serii Pentagram Freezone.

Popatrz tutaj:
http://www.tweak.pl/artykul/coolery_04
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=zestawienie_coolerow_05_2004
http://www.benchmark.pl/artykuly/rzut_okiem/gigabyte_3dcoolerUltra/strona-1.html