Pomysł ;-)

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 15:23:52 MET DST

Witam!
W związku z upałami tak sobie myślę , że zamias 3 wiatraczków
możeby tak w boczną ściankę wpakować jakiś 30 cm wiatrak z
niskimi obrotami ?? Miałby pewnie wydajność z 5 80mm ?

W tym momęcie mam 39 stopni C w środku kompa !
Obudowa Chieftec BX, jeden cooler wciągający powietrze jednocześnie
chłodzący HDD (4szt.) i dwa wyciągające z tyłu obudowy. Wszystkie to
podwójnie
"kólkowane" CoolerMastery z diodą termiczną. Ten przy HDD ma diodę
przyklejoną
do środkowego HDD. Te tylne - jeden między żeberkami na wiatraczku na CPU, a
drógi
do radiatorka na RAM GPU.