Re: układ klawiatury (podobny ale...)

Autor: nazgul <FIGAZMAKIEM_k.oles_at_tlen.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 10:20:46 MET DST

> START -> Ustawienia -> Panel sterowania -> Klawiatura -> Ustawienia
> regionalne -> "wywal" wszystko oprocz Polski - Polski programisty.

Raczej nie w tym problem poniewaz juz przy instalacji wywalilem wszystko
oprócz
"polski programisty"
i wlasnie na tym ustawieniu mam takie efekty.
moze nieprecyzyjnie napisalem: fizycznie na klawiaturze tam gdzie zwykle
jest "@" namazany jest cudzyslów i vice-versa
natomiast oblozenie klawiatury jest takie jak "polska programisty"
z tym ze oblozenie to nie pasuje czesciowo do znaczków naniesionych na
klawisze.

pozdr.